20 Temmuz 2013 Cumartesi

GÖLGELER / Kitap Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 12:13
HATIRALARIN GÖLGESİNDE BİR KASABA, HÜZNÜN VE GİZEMİN ORTASINDA KALMIŞ BİR SEVGİ!

Kitabı okumaya ilk başladığımda güzel bir kitap olduğunu ama yeterince ilgi çekici olmadığını düşünmüştüm. Sonra da pek heyecanlı gelmemişti ve en iyi kitap kategorime kesinlikle giremez diye düşünüyordum. Ama nedense tüm bu düşüncelerime rağmen kitap elimden bir türlü düşmüyordu.
 Dışarı çıktığımda bile kitabı yanıma aldım ve yine ilk günümden bitti. Tahmin edilemeyecek kadar sürükleyici bir kitaptı.


Kitabın konusuna gelirsek, Abby yakın zaman içinde en yakın arkadaşını kaybediyor ve tabi ki onun öldüğüne inanmıyor. Ortada bir ceset veya onun öldüğünü kanıtlayabilecek bir şey yok. Abby'ye kalırsa, onun ölmesi için hiçbir neden de yok. Kristin'in hemen bir yerlerden çıkıp geleceğini düşünüyor. Sonra kızın ailesi boş bir tabut gömüyor ve Abby o sırada daha önce hiç karşılaşmadığı bir çocuk görüyor -Caspian.


Daha sonra Abby, yavaş yavaş bu çocuğa aşık olmaya başlıyor ve birden konu açılıyor. Kristin gerçekten öldüyse neden olabilir? Caspian, Abby'yi bunu araştırması için teşvik ediyor. Bu yüzden Abby, en yakın arkadaşının odasına gidip günlüğünü buluyor. Kristin'i hep yazarken gördüğü günlüğü... Daha sonra Kristin'in yatağının altında bir günlük daha olduğunu fark ediyor. 


İki günlük karşılaştırılınca, iki farklı insan yazmış gibi görünüyor. Abby ise en yakın arkadaşının ondan bazı sırlar sakladığına hala inanamıyor ve kalbi kırılıyor. Olaylar ise burdan sonra başlıyor diyebilirim.


Evet, başta çok sarmadı kabul ediyorum. Ama sonra sırlar hemen beni içine çekti ve kitaptan gerçekten hoşlanmaya başladım.Kitabın sonlarında, yazar bana büyük bir şok geçirtti diyebilirim. Hiç beklemediğim bir gerçekle karşılaştım. Kitabı okurken idare eder bir kitap diye düşünüyordum ama bitirdikten sonra -İnanılmaz bir kitaptı. İmkansız nasıl böyle bir şey olur. Hemen ikinci kitabını almalıyım :))- diye düşünmeye başladım. Her neyse mükemmeldi serinin devamını bekliyorum, iyi okumalar.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Once Upon A Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review