2 Nisan 2014 Çarşamba

CITY OF BONES-Kemikler Şehri/ Kitap Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 10:42
Çok üşengeç olduğumu biliyorum ancak gerçekten bilgisayarımı açıp yorum yazmak bazen yorucu görünebiliyor. Yorumlar arasındaki uzun aralıklardan dolayı üzgünüm.Neyse artık kitabın tanıtımına geçebilirim :)

Kitap on beş yaşındaki Clary'nin, arkadaşı Simon ile bir kulübe gitmesiyle başlıyor. Bu gece kulübünde Clary bir cinayete şahit oluyor. Hem de mavi saçlı bir çocuğun cinayetine. Dahası kendisinden başka kimsenin göremediği tuhaf kılıçlı kişiler tarafından. Tüm maceralar böylece başlamış oluyor.

“If you were half as funny as you think you are, you'd be twice as funny as you are now.” 

Gerçekten çok yaratıcı bir yazar anlaşılan çünkü inanın daha önce hiç buna benzer bir olay kurgusu görmedim. *baya da fazla kitap okumuş bulunmaktayım ayrıca*

Kitabın konusu hakkında çok az bilgi verdiğimi biliyorum ancak emin olun şuanda en az ihtiyaç olduğunuz şey spoiler. Özellikle de daha kitabı okumadan önce...


“The boy never cried again, and he never forgot what he'd learned: that to love is to destroy, and that to be loved is to be the one destroyed.” 

Ayrıca City of Bones'un filmi de var. Ancak size yalvarırım çok azıcık bile bu kitabı okuma niyetiniz varsa filmin oyuncularına bakmayın. Hepsi tam anlamıyla bir felaket. Yanlış anlaman benim filmle bir derdim yok ancak Jace...olmamış. Hayalimde müthiş bir Jace vardı ve oyuncuya bakınca yüz ifadem aynı böyleydi:


Goodreads'te bu kitapla ilgili bir sürü yorum okudum. Fark ettiğim bir şey bu kitabı sevmeyen sayısının daha fazla olmasıydı. Ancak eğer benim yorum yaptığım önceki kitapları seviyorsanız büyük ihtimalle siz de seversiniz. Çünkü ben sevdim. Sadece romance okumaktan biraz bıkmıştım itiraf ediyorum ve bu kitap bana eski neşemi verdi. İkinci kitap için sabırsızlanıyorum.
İyi okumalar...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Once Upon A Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review