14 Ağustos 2013 Çarşamba

TATLI BELA / Kitap Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 05:38
ATEŞ VE BARUT YAN YANA GELSE NE OLUR?
AŞIKSAN BAŞIN BELADA!

Romantik kitap okurlarına yine çok sevimli bir kitap daha... Öncelikle şunu söylemeliyim ki, kitapta bolca yazım yanlışı vardı. Bu da beni sinir etmedi değil. Ama gerçekten çok zevk alarak okuduğum kitaptı ve yine bitirdiğim zaman kendime kızdım :) Bu kadar çabuk bitirmek, böyle bir kitaba hakaret gibi geldi :D


Kitabın konusuna gelirsek iyi kız ve kötü çocuk aşkı olarak geçiyor. Tabi bence bu, kitabımıza pek de uyan bir tabir değil. Kızımızın hiç de iyi kız olduğu söylenemez. Özellikle de poker de usta olması, on beş tane shot'ı neredeyse hiç etkilenmeden dikebilmesi... Vegas'ta yaşayan Abby, bu huylardan nefret ettiği için yaşamından kaçmak istiyor ve bu yüzden arkadaşı America ile taşınıyor. Bir talihsizlik ile tam bir BAD BOY olan Travis ile tanışıyor. Böyle bir talihsizlik için nelerimi vermezdim ki :)) Travis aşkım... Travis'in hiç uzun süreli bir kız arkadaşı olmamış ve insanlara bağlanmaktan kaçınıyor. Abby hariç. Abby onun için özel. 


Travis, Abby için tam 180 derece dönüş yapıyor. Bu inanılacak gibi değildi benim için. Bir bakmışım, bizim kötü çocuk aşk acısı çekiyor, geceleri uyumuyor, yemek yemiyor ... 


Bizim kız da tam bir salak ama. Diyeceğim başka bir şey yok. Bir bakmışım Travis'in kucağına oturup ona aşık olduğunu söylüyor, 10 dakika sonra başka bir erkekle el ele. O sahnelerde Abby'e nasıl gıcık oldum belli değil. Bir seçimini yap be!! En eğlenceli kısmı ise bir iddia girdikleri andı. Parasını dövüşerek kazanan Travis ortaya bir iddia koyuyor. Eğer bu dövüşten tek bir yumruk bile yerse, bir ay boyunca hiç bir kızla ilişkiye girmeyecek. Ama eğer hiç bir yumruk yemezse, Abby tam bir ay boyunca onun evinde kalacak. Tahmin edin bakalım kim kazanıyor ? :) 


Bir de Travis'in Abby'e Güvercin demesi yok muydu!! Tek kelimeyle bayıldım :)


Çok beğendim ve gerçekten güzel bir kitaptı ama okurken beni gerçekten çileden çıkaran sahneler vardı. Abby'nin dönekliği neydi ya? Hala aklımdan atamıyorum. Bu kitabın en güzel yanı - tabi ki Travis'ten sonra :)- tamam kabul ediyorum kitabın en güzel yanı : TRAVİS, TRAVİS VE TABİ Kİ TRAVİS...




Şişemi onunkiyle tokuşturup "Standardı olmayan bir adamın yatmak istemediği tek kız olmanın şerefine," dedim.   
 Biramı ağzımdan çekip "Sen ciddi misin?" dedi. Yanıt vermeyince bana doğru eğildi.  "Her şeyden önce... standartlarım var. Hiç çirkin bir kadınla beraber olmadım. Hem de hiç.  İkincisi, seninle yatmak istedim. Seni koltuğuma atmanın elli farklı yolunu düşündüm ama bir şey yapmadım çünkü sana artık o gözle bakmıyorum. Seni çekici bulmadığımdan değil, senin daha iyisini hak ettiğini düşündüğüm için."   
 Yüzüme yayılan kendini beğenmiş gülümsemeyi engelleyemedim."Senin için fazla iyi olduğumu düşünüyorsun."   
"Dünyada senin için yeterince iyi bir erkek olduğunu düşünmüyorum."
"Dün gece hayatımın en güzel gecelerinden biriydi." 
Yüzündeki ifadeyi görmek için döndüm. Ciddi olduğunu görünce ona şüpheyle baktım."Kusup duran bir salakla aynı yerde klozet ve küvetin arasındaki sert, soğuk karo zeminde uyumak mı hayatının en güzel gecelerinden biriydi?"  
"Hayır, sen hastayken senin yanında uyanık kalmak ve senin kucağımda uyuya kalman hayatımın en iyi gecelerinde biriydi. Rahat değildi, bir gram uyuyamadım ama on dokuzuncu yaş gününe seninle birlikte girdim ve aslında sarhoşken epey tatlısın." 
"Tanrım, sen gerçekten seksisin," dedi Travis, başını eline dayayarak. "Eastern'daki en güzel kadın benim kız arkadaşım. Bu çok çılgınca." 
Gözlerimi yuvarlayıp mor ipek pijamayı başımdan geçirdim, yatağa girip yanına uzandım. Üstüne uzanıp boynunu öptüm, başını yatak başlığına çarptığında kıkırdadım. 
"Yine mi? Beni öldüreceksin Güvercin."   
"Sen ölmezsin," dedim bütün yüzünü öpücüklere boğarak, "ölmek için fazla kötüsün."   
"Hayır ölemem çünkü yerime geçmek için ne yapacağını şaşırmış çok denyo var! Sadece onları gıcık etmek için sonsuza kadar yaşayabilirim!" 
Sıra dışı olan sadece ben değildim ve sadece o da değildi, birlikteyken olduğumuz şeydi. 
"Abs mi? Nesin sen, kondisyon aleti mi?" 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Once Upon A Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review