13 Ağustos 2013 Salı

ÜÇ YANLIŞ ÜÇ CESET / Kitap Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 03:20
Ne diyebilirim ki? Agatha'nın düşünme kabiliyetine hayranım doğrusu. Çok ince düşünülmüş, sürükleyici bir cinayet romanı daha... Kitabımız bir öğrenci yurdundaki eşyaların kaybolması -çalınması- ile başlıyor. Bu olaylar, dedektif Hercule Poirot'un pek ilgisini çekmişe benzemiyor. Bir öğrenci yurdunda hırsızlıklar olabilir öyle değil mi? Ancak çalınanlar listesi hayli şaşırtıcı. Yırtılmış bir çanta, çorbadan çıkan elmas bir yüzük, pudra, ruj, elektrik ampulleri... Lütfen ama kim bir ayakkabının tekini çalar? İnanın bana, tüm bunların bir açıklaması var. Yazar beni bir kez daha ağzım açık bırakıyor. Çok sürükleyici ve merak uyandırıcı... Hercule Poirot bu olaylarda bir gizemin olduğunu anlıyor ve hemen araştırmaya başlıyor. Daha sonra başlayan cinayetler ise Hercule Poirot'u haksız çıkarmıyor. 
HERKESE İYİ OKUMALAR :))

2 yorum:

deeptone dedi ki...

agatadan ne bulursam okuyom ben de.
:)

Unknown dedi ki...

Kesinlikle çok ilginç kitaplar sana katılıyorum ben de şimdi okumaya başlayacağım :)

Yorum Gönder

 

Once Upon A Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review