10 Ağustos 2013 Cumartesi

BENİM İÇİN ÖL / Kitap Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 04:49
Aşk için hayatını riske atar mısın?
 Cevabım tabi ki EVET :))

Son zamanlarda fantastik romanlar fazlasıyla ilgi odağım halindeydi. Bu kitabın da adını duyar duymaz aldım tabi ki. İyi ki de almışım. İnanın bana bu diğer fantastik romanlardan tamamiyle farklı. Kurt adamlar, vampirler, uzaylılar... Bu kadar banal şeyler yok bu kitapta. GERİ DÖNENLER var. 


Çok merak uyandırıcı, ilginç ve eğlenceli bir kitap. Kitabımızın Paris'te -yani Işıklar Kenti'nde- geçmesi her şeyi daha da mükemmel kılmış. Tabi Paris denilince benim aklıma ilk olarak Eyfel Kulesi gelmiyor. Benim için bir numaraya Fransız erkekleri yerleşiyor :) Özellikle de Fransız aksanıyla İngilizce konuşan erkekler... Vincent gibi mesela. 


Vincent bizim kitabımızdaki yürüyen tanrımız :) Cömert, duygusal, romantik, centilmen... Daha ne diyebilirim ki. Kate ve onun birbirine karşı hissettikleri beni benden aldı :D Herkese okumasını tavsiye ettiğim bir kitap. Serinin diğer iki kitabını almak için sabırsızlanıyorum. Çok eğlenerek ve şaşırarak okudum. İyi okumalar.


"Sevilenlerin ölmesi imkansızdır. Çünkü, sevgi ölümsüzlüktür. "


"Her yerimin bir buz katmanıyla örtüldüğünü hissetmeye başlamıştım. İçim soğuktu. Ama bu soğuğa, can havliyle sıkı sıkıya tutunuyordum: Buzların erimesine izin verip gerçekten tekrar hissetmeye başlarsam neler olacağını kim bilebilir ki? Büyük ihtimalle eriyip biter ve annemle babamı kaybettiğim ilk aylardaki gibi zırıldayan bir gerizekalıya dönüşür, yine fonsksiyonlarımı tamamen yitirirdim."







YAZARIMIZ VE İKİ SEVİMLİ -YAKIŞIKLI DEMEK İSTEDİM :)- OYUNCUNUN RESMİ. GÖZLERİMİZ BAYRAM ETSİN BİRAZ ÖYLE DEĞİL Mİ :D


2 yorum:

deeptone dedi ki...

iyiymiş. okurum.
:)

Unknown dedi ki...

Okumalısın bence de. Aksiyon yönünden biraz zayıf kalmış aslında aşk daha çok belirgin ama gerçekten güzel bir kitap zevklerimiz benziyor sanırım okumalısın :)

Yorum Gönder

 

Once Upon A Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review