20 Eylül 2014 Cumartesi

AN ABUNDANCE OF KATHERINES / Kitap Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 02:03
Gerçekten bu kitap hakkında ne yazacağımı veya düşüneceğimi bilmiyorum. Kafam çok karmaşık. Üzgünüm ama bu sefer olmamış Mr. Green...

Kitabın konusu gerçekten çok ama çok ilginç. Sadece Katherine isimli kızlarla çıkan bir çocuğun hikayesi. Colin Singleton bir dahi denilicebilecek kadar zeki ve ne yazık ki çıktığı 19 Katherine tarafından da terk edilmiş. Bunun nedeni araştırmak konusunda kararlı.


Arkadaşı Hassan, Colin 19. kere terk edildikten sonra ona yardım etmeye çalışıyor ve kafa dağıtmak için arabaya binip yola çıkıyorlar. Nereye gideceklerini bilmiyorlar ancak önemli olan olabildiğince uzaklaşmak, öyle değil mi? 


Gittikleri yeni kasabada Lindsey ile tanışıyorlar. Lindsey ve annesi onlara orada iş teklif ediyor. Böylece iki arkadaş, adını bile duymadıkları bu kasabada kalmaya karar veriyor. Bu sırada da Colin, insanların ilişkilerinin ne zaman bittiğini hesaplayan bir formül üzerinde çalışıyor.

Konusu ilginç ancak kitap gerçekten çok yavaş ilerliyor. Neredeyse kendini okutmamaya çalışıyor bile diyebilirim. Sanırım bu yüzden birçok arkadaşım bu kitabı daha yarısına varamadan bıraktı. Ancak ben kitapları yarıda bırakan bir kız olmadığımdan, her şeye rağmen bitirdim.


Kitabın yarısı anagramlar ve formüllerle dolu. Okuması insanı yoran bir kitap. Kötü bir kitap olduğunu söyleyemem. Çünkü her şeye rağmen okudum ve sonunda biraz da olsa her şeyin toparlandığına şahit oldum. Okuyup okumamanız size kalmış ancak okumazsanız, emin olun bir şey kaçırmıyor olacaksınız. 

İyi okumalar!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Once Upon A Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review