24 Eylül 2014 Çarşamba

OBSESSION / Kitap Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 08:22
Çok uzun zamandır sadece bana bir şey öğretebilecek kitaplar üzerinde durmaya özen gösterdim ve Obsession gibi kitaplardan uzak durdum. Ancak gribe yenik düştüm ve tüm günümü bu kitabı okuyarak geçirdim.

Tamam itiraf ediyorum: bunun gibi sci-fi kitaplardan fazlasıyla hoşlanıyorum. Söyledim işte :) Tabi yazar Jennifer olunca işler daha da iyi bir hal alıyor. Şuana kadar kötü bir kitap yazmış olması mümkün mü Jennifer'ın?

Bu kitap Lux serisinin (bilgilerini blogumda bulabilirsiniz) yan kitabı diyebilirim. Aynı kurgu dünya üzerinde geçiyor ancak bu sefer Arum'lar ön planda. Lux serisi hayranları eminim şuanda Arum'lardan nefret ediyorlar. Çünkü önceki kitaplarda hep onların kötü yanını gördük. Ancak bu kitap herkesin fikrini değiştirmeye yeter sanırım.


Konusuna gelirsek, Mel'in Luxen'lerin varlığını keşfetmesi ile başlıyor. Mel'in yaptığı büyük hata ise bunu en yakın arkadaşı Serena ile paylaşmak. Bu bilgiyi paylaştıktan hemen sonra Mel öldürülüyor. Ne yazık ki buna en yakın arkadaşı Serena şahit oluyor. Mel ortadan kalktığına göre tüm sırlar güvende öyle değil mi? Bu sadece Luxen'lerin düşüncesi. Peki ama aynı sırları Serena'nin da biliyor olması gerçeği... DOD *bakanlık*,  Hunter'ı *Arum* Serena'yı başına gelebilecek her türlü tehlikeden koruması için görevlendiriyor. 

Hunter, Hunter, Hunter... Jenn'in her kitabından sonra en sevdiğim erkek karakterin o olduğunu söylediğim doğrudur ama Hunter sanırım şuanda en sevdiğim. Kitap ilerledikçe olgunlaşmasını ve aslında bir insana ne kadar benzediğini anlaması beni gerçekten büyüledi.

Ve Serena... Kesinlikle çoğu kitapta olduğu gibi sinir bozucu karakterlerden biri degildi. Güçlü ve baş kaldıran karakteri bence gerçekten çok etkileyiciydi.

Jenn hayranları, vaktinizi boşa harcamayın. Bu kitabı hemen okumalısınız ve Daemon mı yoksa Hunter mı karar vermelisiniz. Yorumunuzu bekliyorum. 
İyi okumalar!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Once Upon A Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review