13 Nisan 2014 Pazar

TO THE MOON AND BACK- Mina Çuhadar

Gönderen Unknown zaman: 08:54
Mina Çuhadar kim diye soruyorsanız eğer; BENİM. Evet, doğru duydunuz, ta kendisiyim. To the Moon and Back de benim hikayem. Roman demedim fark ettiyseniz sadece küçük bir hikaye. Ancak şuanda heyecandan ölebilirim. Çok ama çok garip duygular hissediyorum. Midemde garip şeyler olduğuna yemin edebilirim :)) 


Öyle büyük bir olay da değil aslında. Kitapçılardan alabileceğiniz türden bir kitap da değil. Basit bir epub dosyası. Ancak sonunda aklımdan çıkmayan bu hikayeyi kelimelere dökmek anlatılamayacak bir his. Lütfen bana destek olun ve hikayemi okuyun. Belki çok seversiniz belki de sıradan gelir. Ancak ne kaybedersiniz ki! Sizin yorumlarınızı okumak benim için çok önemli. Beğenseniz de beğenmeseniz de. (yazım veya grammar hatam varsa şimdiden özür dilerim)
Bu epub dosyası kiminizin de bildiği gibi Ibooks uygulaması ile açılıyor. Eğer yoksa hemen Appstore'dan yükleyin. Aşağıdaki linkden kitabı yükleyebilirsiniz.
Yorumlarınız bekliyorum. Teşekkürler.
http://www.epubbud.com/book.php?g=T8K9T8YJ
İyi okumalar...
 

Once Upon A Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review