28 Nisan 2014 Pazartesi

HALF-BLOOD / Kitap Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 08:36
İNANILMAZ.

MÜKEMMEL.
Nasıl anlatırım bilmiyorum ama bu kitap beni benden aldı. Hala şokta olduğumu söyleyebilirim. Jennifer sen kesinlikle bir tanrıçasın <3 Lux sersinin bir hayranı olarak bu seriyi çok da beğeneceğimi düşünmüyordum. Çünkü Jennifer'ın elindeki bütün malzemeyi kullandığı sanıyordum ama HAYIR. Kesinlikle en iyi fikirlerini Covenant serisine saklamış. Kızlar eğer siz de bir Daemon hayranıysanız size ondan çok daha iyisini buldum. (üzgünüm bebeğim ama senden iyileri de varmış) Aiden ile tanışın!


Kitabın çok ilginç bir konusu olduğunu söylemeliyim. (ilginç olmasa da Aiden olduğu için her şekilde okurdum) Tanrıların çocuklarına pure-blood deniliyor ve onlar eğer bir insanla ilişkiye girerlerse çocukları half-blood oluyor. Half-blood'lar her zaman bir alt sınıf muamelesi görüyor ne yazık ki. Baş karakter Alex de bir half-blood. Ah Alex, Alex, Alex... Sana tapıyorum. Güçlü ve aklına ilk gelen şeyi söyleyen bir kız Alex ve kitapta sizi bol bol güldürüyor. Anlayacağınız kitabın konusu da mükemmel karakterleri de. 
Bir sürü kişi bu kitabı Vampire Academy ile karşılaştırmış nedense. Ben daha onu okumadım ancak herkes bu kitabın, ondan çalınan bir sürü fikirle dolu olduğunu söylüyor. Ancak umrumda değil çünkü ben bu kitaba aşık oldum. Okuduğum ennn güzel fantastik kitap serisi yolunda ilerliyor. 



Mükemmel bir yolculuğa hazır olun, iyi okumalar


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Once Upon A Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review