20 Eylül 2014 Cumartesi

HOPELESS / Kitap Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 03:18
Dünyanın en en güzel kitabı! 
Çoğu kişinin bildiği gibi, ben genellikle Kristin Hannah'cıyımdır. Onun tüm kitaplarına taparım. Sanırım şuan tapacak başka bir yazar daha buldum: COLLEEN HOOVER.

Çok ama çok güzel bir kitap öncelikle. Nasıl başlayacağımı bile bilmiyorum.  Acı, tatlı, komik, üzücü.. Her türlü duyguyu barındıran bir kitaptı ve belki de bu kitabı bu yüzden çok sevdim. Karakterler ne hissettiyse, ben de hissettim. 


Sky, on yedi yaşındaki bir kız. Bütün hayatı boyunca evde eğitim almış ve teknolojinin insanını aptallaştırdığını düşününen annesi nedeniyle ne bir cep telefonu ne de bir televizyonu var. Tamamen asosyal takılıyor bu konularda diyebilirim.




Ama erkekler konusunda çok da asosyal değil diyebiliriz. Erkekler konusunu da, en yakın arkadaşı Six sayesinde çözüyor. Daha sonra Sky ve Six'in yalvarmaları sonucunda, annesi Sky'ın okulda eğitim görmesine izin veriyor. Ama okula gittiğinde, birkaç gün önce reddettiği erkeğin onun hakkında çıkarmış olduğu dedikodularla karşılaşıyor. Peki umurunda mı? Pek de değil...


Bir de Dean Holder var. O da bir sene için başka bir yere taşınıyor. Ona da bir çeşit kötü çocuk damgası vuruluyor diyebilirim. Bir çocuğu sırf eşcinsel diye dövdüğü dedikoduları, okuldan atıldığı dedikoduları... Peki onun umurunda mı? Pek de değil.

Daha sonra bu iki karakter tesadüfen karşılıyor ve birbirlerine karşı duydukları çekim inkar edilemez. Ama Holder, Sky'a bir soğuk bir yakın davranınca, işler biraz garipleşiyor diyebilirim. Çünkü Holder, Sky'dan bir sır saklıyor ve  bunu söylememeye de kararlı. Ta ki Sky bu sırrı kendiliğinden öğrenene kadar...

Bu sırrı tabi ki size söyleyemem. Çünkü kitabı asıl bu sır ve bu sırrın parçaları oluşturuyor diyebilirim. Çok ama çok ilginç bir sır. Tahmin edilemeyecek kadar güzel tasarlanmış bir kurgusu var. Sizi göz yaşlarına boğacak bir New Adult kitabı daha...


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Once Upon A Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review