6 Ağustos 2013 Salı

BAHAR TANRIÇASI / Kitap Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 16:12
BÜTÜN KADINLAR! İÇİNİZDEKİ TANRIÇAYI KUCAKLAMANIN ZAMANI GELDİ!

Bir arkadaşımın tavsiyesiyle okuduğum bir kitaptı. Gerçekten çok beğendim. Şöyle bir düşününce, en sevdiğim kitap kategorisine giremez ancak yine de severek okudum. Çok eğlenceli bir mitoloji olduğunu söyleyebilirim :) Kitap, mitolojideki tanrıçalar üzerine kurgulanmış. Tabi bir de hayal gücü var :D 


Ölümlü Lina ve Bahar Tanrıçası Persephone'nin yer değiştirmesini konu alan ilginç ve eğlenceli bir roman. Bir de unutulmaması gereken Hades'imiz var. Çok karizmatik, yakışıklı, gizemli ve merak uyandırıcı... Sonuna kadar sıkılmadan okuyacağınız güzel bir kitap. İyi okumalar...



"Sana sormam gereken bir soru var."
"Nedir?"
"Apollon'a ne yaptın?"
"Hiçbir şey,"dedi Lina şaşırarak.
"Hiçbir şey?"
"Hiçbir şey."
"Işık Tanrısı'nı ret mi ettin?" Persephone doğru duyup duymadığına emin değildi.
"Tabi. Bir seferde sadece tek bir tanrıyla ilgileniyorum.
"Gerçekten mi?" 
Persephone kusursuz çenesine dokundu. "Ne kadar ilginç bir düşünce"

5 yorum:

Unknown dedi ki...

bana da arkadaşım tavsiye etmişti bu kitabı aldım ama hala okumadım sayenizde aklıma geldi :)) paylaşım için teşekkürler

Unknown dedi ki...

Önemli değil yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :) Bence hemen okumalısın :D

deeptone dedi ki...

bi de morganville serisi var.
:)

Unknown dedi ki...

Tüm yorumların için teşşekürler daha yeni ısınmaya çalışıyorum bu ortama ve tavsiyelerini beklerim tabi ki :)

deeptone dedi ki...

tabisi elimden geleni yaparım ki.
iyi bi kitap okurununu desteklerim tabii.
zaman içinde blogla ilgili sölerim sana bissürü şey ki.
:)
hoşgeldiin.
:)

Yorum Gönder

 

Once Upon A Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review