23 Şubat 2014 Pazar

POINT OF RETREAT / Kitap Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 03:31



Mükemmel slam'ler ve Will Cooper...

Sadece ama sadece yeterliydi benim bu kitabı okumam için ama Colleen bana yine çok daha fazlası sundu. Nasıl anlatacağımı bilemiyorum. Bu kitabı çok uzun süre önce okudum -iki defa-. Bu yorumu yazabilmem için önce iyice sindirmem gerekiyordu. Bu yüzden bekledim sanırım. ( tabi bir de üşengeçliğim tuttu son zamanlar) Sayfalar ilerledikçe hem kendimi kitabın büyüsü altında buldum hem de üzüldüm. Çünkü biliyordum ki sayfalar ilerledikçe Will, Layken ve slamlerle geçireceğim zaman azalıyordu.


Daha önceki yorumumu okumamış olanlar için bu Slammed kitabının ikincisi. (yorumunu blogumda bulabilirsiniz) Point of Retreat'e yeni birkaç karakter geliyor. Kierstin ve annesi. Tüm kitap boyunca bu ikisi beni güldürdü, bunu dürüstçe söyleyebilirim. o kadar hayat dolu ve neşeli insanlar ki... Tabi tuhaflıklarını atlamadan da edemicem. I butterflying love them!! (okuyanlar anlar :))

Will ve Layken, kardeşlerine yaptıkları evebeynlikle daha fazla karşı karşıya kalmak zorundalar bu kitapta maalesef. Maalesef diyorum ama kitapta öyle sahneler var ki  gülmekten gözümden yaşlar geldi. 


Anlatmak istemiyorum. Okuyun istiyorum :)) 

Son kitaba bir bu kadar daha yaklaştık :( Ciddiyim okuyun pişman olmayacaksınız. Olursanız suçlusu benim ve her türlü yorumu bekliyorum. 
İyi okumalar !


“Sometimes things happen in life that you didn't plan for. All you can do is suck it up and start mapping out a new plan.”

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Once Upon A Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review