12 Temmuz 2014 Cumartesi

EFFORTLESS / Kitap Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 02:15
Bu kitap gerçekten de Thoughtless'e göre baya iyi. Neden mi? Kiera. Bu kitabi bu kadar iyi yapan insanlardan biri de o. Çünkü ilk kitapta ondan nefret ettim. Özellikle de bencilliğinden. Ama bir de bakmışım ki bu kitapta beni daha olgun bir Kiera bekliyor. Gerçekten de ilk kitapta yaptığı hatalardan dersini almış ve bunları tekrar yapmamaya dikkat ediyor. Bu yüzden benden artı puanları kazandı.

Kellan'dan bahsetmezsek olmaz sanırım. Benim için hala en iyi erkek karakter ödülünü taşıyor. Tam anlamıyla mükemmel bir yaratık yani anlatamam (okumanız lazım). Bu kitapta, grubunun popülerliği yavaşça artmaya başlıyor. 


Ana konu olarak sanırım Kellan ve Kiera'nin ayrı kalmasını almışlar. Çünkü artık Kellan'in çıkması gereken turneleri var. Kellan, Kiera'yi yalnız bırakmaktan korkuyor çünkü Denny onu bıraktığında olanları hepimiz biliyoruz. 

Gerçekten bu yazar bir kere daha beni hipnotize etti. İstemeden de olsa bir oturuşta bitirdim kitabı. Seriyi gerçekten de sevmeye başlıyorum. Anna. Denny, Abby, Jenny... <3 Evet sanırım itiraf etmek zor olsa da bu seriyi seviyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Once Upon A Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review