10 Temmuz 2014 Perşembe

THOUGHTLESS / Kitap Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 14:52
Bu kitabı yaklaşık bir yıl önce bitirmiştim. Ancak nedenini kimse bilmez şuanda ikinci okuyuşumu bitirdim ve ALLAHIM hayatımda hiç Kiera kadar berbat ve gıcık bir karakter görmedim. Nasıl bir kiz bu ya...

Kitabin konusu da Kiera'dan fazla iç açıcı değil ne yazık ki. Kim dünyalar kadar bencil bir kızın iki erkeği birden yönetmesine katlanabilir ki. Tabi ben katlandım hem de iki kere o ayrı :) Ama nedeni tabi ki KELLAN'dı.




Ah Kellan, Kellan, Kellan... Sadece sevilmeyi bekleyen bir çocuk kendisi. Tek istediği ve hiç bir zaman alamadığı şey bu. Kellan bir grupta solist ve sanırım şuana kadar yaratılmış en iyi erkek karakter. Üzgünüm Daimon hayranları, Holder hayranları, Aiden hayranları... Kellan hepinizi yerle bir etmeye yeter.




Bir de Denny var. Sevilmemesi imkansız olan ve gülüşüyle beni kendini sevdirmeyi başarabilen dünya tatlısı biri. 

Tam bir aşk üçgeni ve bu kitap insanı çileden çıkarabilme kapasitesine sahip. Kiera'nin yaptığı seçimler... Kızı kitapta yirmi kere boğmak istedim. Garip olan şu ki bu kitap bağımlılık yapıyor. Hiç bir şekilde abartmıyorum ama yaklaşık 500 sayfayı kitabı elimden düşürmeden bitirdim. Evet, cok sinirliydim ama kitabı okumayı bırakacak kadar değil. Çünkü kitap garip bir şekilde bana zevk veriyordu.




Tavsiye eder miyim bilmiyorum ama başlarsanız garanti ediyorum yarıda bırakamayacaksınız, iyi okumalar!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Once Upon A Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review