21 Temmuz 2014 Pazartesi

THE SILVER LININGS PLAYBOOK / Kitap Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 08:02
Ve işte her yerde aradığım ve sonunda bulduğum kitap...
Bir arkadaşım bu kitaptan o kadar bahsetti ki kafayı yedim. Bu kitap arkadaşımı büyülemeyi başardı ancak ne yazık ki benim için yeterli değildi :(

Kitap Pat adlı bir adamın gözünden. Pat belirli yıllarını deliler hastanesinde geçirmiş biri ve geçmişiyle ilgili hatırlamadığı bazı şeyler var. Hastalığı yüzünden ailesiyle ve karısı Nikki ile de arası açılmış ve şimdi her şeyi düzeltmenin vakti olduğuna inanıyor. Karısına olan bağlılı beni benden aldı dersem yalan olmaz :)


Ne yazık ki Nikki ile iletişime girmesi belli bir süre için yasaklanmış. Pat bu zamanı kendisini daha iyi bir birey yapmak için kullanıyor. Kitap okuyor, spor yapıyor ve daha başka şeyler. Bu zamanın geçmesinde ona Tiffany yardımcı olmaya çalışıyor.


Konu güzel, karakterler de güzel. Benim bu kitaba aşık olmayışımın sebebi yaklaşık 300 sayfalık kitabın 170 sayfasında futboldan bahsetmesi. Evet futbol severim ama bilmediğim takımlar, anlamadığım ingilizce terimler, maçlar beni ölesiye boğdu. Yazarın neden bunu yaptığını anlamak zor değil. Büyük ihtimalle kendisi bir fanatik ama kitaba verdiği zarar paha biçilemez. Neyse ki son 50 sayfada baya bir toparlıyor ve her şeye rağmen kendini sevdiriyor. Ayrıca çok da güzel bir filmi var.

Herkese tavsiye ederim, iyi okumalar!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Once Upon A Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review