24 Temmuz 2014 Perşembe

LOOKING FOR ALASKA / Kitap Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 10:32
Yeayyy sonunda kaç yıldır okumak istediğim kitaba başladım ve bitirdim. Bu kitap hakkında birçok iyi ve kötü yorum okumuştum. Benim yorumumsa; MÜKEMMELDİ. Kitaba başladım ve elimden bırakmadan bitirdim. Gerçekten o kadar inanılmazdı.

Kitap bir erkeğin gözünden -Miles-. Yatılı okula gitme kararı alıyor ve bana kalırsa bu onun başına gelen en güzel ikinci şey. En güzel şey ise Alaska Young. Asi, güzel,zeki ve seksi kızımız. Bu iki karakter bana The Perks Of Being a Wallflower'daki Pat ve Sam'i andırdı. Ama kabul edelim bu kitap çok daha eski.


Alaska zaman içinde Miles'i değiştirmeye başlıyor. Siz de fark edeceksiniz ki artık Miles Florida'daki ezik çocuk değil. İçkiler, sigaralar, küfürler, kızlar... Ama merak etmeyin Miles her şeye rağmen düzgün bir çocuk. Sadece arkadaşlarına uymaya calışıyor. Neyse fazla spoiler vermeden yorumumu bitirmem lazım sanırım :) 

Merak uyandırıcı, sürükleyici ve ilk aşk hakkındaki bu kitap sanırım nefesimi kesmeye yetti. Herkese tavsiye ederim, özellikle de fazla cıvık olmayan romantik kitap okumak isteyen erkeklere. İyi okumalar ;)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Once Upon A Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review