10 Temmuz 2014 Perşembe

ELEANOR & PARK / Kitap Yorumu

Gönderen Unknown zaman: 15:18

Bu yoruma nasıl başlayacağımı gerçekten hiç bilmiyorum. Sanırım bunun nedeni bu kitaba karşı ne hissettiğime hala tam karar verememiş olmam. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldığım bir kitaptı Eleanor & Park. Arkadaşım çok sevdiğini ve mükemmel bir kitap olduğunu söylemişti. Ben de bu kitabı sevmedim değil; sevdim. Ama bence bir şeyler eksikti. Yani evet güzel, zamanın akıp gitmesini sağlıyor ama... Akılda kalmasını gerektiren tek bir özelliği bile olduğunu sanmıyorum. 
Konusu okulun yeni öğrencisi ile hala kendisinin kim olduğunu keşfetmeye çalışan çocuğu arasında geçiyor. Aralarındaki ilişkinin tatlı ve saf olduğunu düşünmekle beraber aşık olduklarını hiç düşünmüyorum. Eğer öylelerse bile hiç belli değil. Bana kalırsa bu sadece birbirlerinden hoşlanmalarından ibaretti. Bu yüzden birbirlerine aşık olduklarını söyledikleri yerlerde (özür dilerim spoiler ama tahmin edilebilir) kahkaha attım.


Okunabilir, yormayan, ilk aşk hakkında tatlı bir kitap ancak okunması kesinlikle gereken kitaplardan degil. Okuyup okumamak size kalmış, iyi okumalar...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Once Upon A Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review